jump to navigation

Nebunii in zapada Februarie 8, 2010

Posted by josnebunia in Dor calator.
Tags: , ,
trackback

Sper, spre binele vostru, că nu v-aţi gândit la prostii, da? Deşi…:) Dar asta e altă poveste, evident.  

Probabil că nici nu aţi observat, dar am fost un pic plecată (bery phunny, nu, nu cu pluta). De ultima dată când v-am plictisit cu o nebunie, am fost în vacanţă şi m-am şi întors – surprise, surprise. Am început să scriu aşa, fără prea mult chef, că deh, pentru mine blogul ăsta e un hobby, iar scrisul o pasiune şi asta se simte din fiecare rând, nu? Nu? Oh, well…Dacă tot vă povestesc aiurea, să ştiţi că încă nu m-am tuns, dar am purtat căciulă – hilarious, I tell you :). Aveţi dreptate, mă lungesc nejustificat, dar poate poate mai creşte suspansul şi se transformă în anxietate, vă urcă şi tensiunea şi vă duceţi fiecare pe unde aveţi treabă în loc să pierdeţi vremea cu nebuniile mele, mai mult sau mai puţin adolescentine. Phew, că mult am scris şi am uitat să respir. Nu încercaţi asta acasa. Bun.  

Ca să nu vă mai calc răbdările prăjite în picioare, vă amăgesc cu nişte poze 🙂  

 

  

 

           

 În încheiere, vă las să visaţi, căci minunea s-a petrecut aici:  

                                   

Asa ca, just sit back and relax:

Vă salut din mers, I am lord of the slopes :)))   

Comentarii»

1. Serban - Februarie 16, 2010

Noi am fost la Busteni weekendul asta si am invatat sa fim verticali…I know, I know! Hai sa mergem in patru sa ne dam, undeva mai domestic, poate are Dl. Andreea vreo idee, el fiind mai versat. Let me know 😀

2. josnebunia - Februarie 16, 2010

E drept ca el e mai priceput, poate de-aia a si declarat ca in urmatorii 10 ani n-o sa mai schieze pe Valea Prahovei. La Busteni cum a fost? De schiat te intreb, ca porcoseniile mi le povestesti in privat 🙂

3. Serban - Februarie 16, 2010

Freakin snobs…

La Busteni a fost fain per total, nu doar schiatul. Prin porcosenii te referi la cantitatea de mancare de la restaurant? 😀


Lasă un răspuns

