jump to navigation

Nebunii adolescentine Ianuarie 17, 2010

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , , , ,
trackback

Recitesc „La Medeleni”, pe furiş, pe nerăsuflate, cu capul în nori. E atâta copilărie în paginile alea, încât îmi vine să-mi împletesc două cozi şi apoi să găsesc o livadă verde prin care să alerg râzând. E un antitod perfect împotriva zilelor seci şi a minţii încărcate cu probleme de oameni mari, aşa că citesc şi citesc, mă ascund în podul lui Dănuţ şi mă joc fascinată cu „turbinca lui Ivan”.

O să vă spun şi un secret pe care, bineînţeles, îl veţi putea folosi împotriva mea la un moment dat : Andreea e o plângăcioasă 😮 Da, ştiu…după ce terminaţi cu râsul, vă rog să continuaţi să citiţi. După cum spuneam, plâng, se pare că sunt mai umană decât credeam. Şi nici măcar nu am nevoie de un loc întunecat, nu mă închid în baie, nu sting lumina. Mai nou, nici măcar nu trebuie să fiu singură ca să plâng. Plâng cu public, sunt tare. Am plâns în tren, citind în „La Medeleni” despre moartea lui Moş Gheorghe, durerea Olguţei şi despărţirea lui Dănuţ de vacanţă şi de copilărie. Am plâns pentru că eram pe rând, când Olguţa, când Dănuţ, când părinte, când copil…eram eu acum 6 ani, într-o cameră mică, departe de casă, printre străini…eram eu acum 2 ani, dezamăgită şi tristă în drum spre casă…”La Medeleni” e copilăria fiecăruia dintre noi.

Din păcate nu am decât primele două volume şi plâng după al treilea, pentru că this is my new thing. Fie-vă milă. Dacă îmi poate cineva împrumuta volumul 3, let me know. Vă asigur că recompensa va fi pe măsură.

Vă salut din mers, vă provoc la lectură

Comentarii»

1. vlad - Ianuarie 17, 2010

Mie chiar mi-ai facut pofta de lectura…si m-ai si nostalgizat putin 😛

2. josnebunia - Ianuarie 17, 2010

Şi? Ce citeşti? Facem un grup de lectură, pe lângă grupul de gaşcă? 🙂

vlad - Ianuarie 22, 2010

Dan Puric – Cine suntem. Nu am terminat inca dar recomand calduros de pe acum. Dau si imprumut cui stiu ca are grija de carti 🙂
Si nu. Nu facem grup de lectura. Ne vedem filozofam live 😉

3. Gigi Kent - Ianuarie 17, 2010

lâng după al treilea, pentru că this is my new thing..and that’s how i roll..
foarte amuzant si in acelasi timp ..uman..foarte uman. (no surprise there)

4. josnebunia - Ianuarie 17, 2010

Yup, that’s me, all human and stuff

5. ... - Ianuarie 22, 2010

I can`t belive my eyes…you are common?…you are human alike…get out of here!…wake up..

6. josnebunia - Ianuarie 24, 2010

Hmmm…N-am prea inteles mesajul 😛

7. corelnita - Ianuarie 29, 2010

salu,
cand te-am gasit pe-aci mi-am amintit de liceu si si de ..stii ..tot..n-o sa enunt ca sa nu incep sa plang si eu,te las pe u sa fii plangacioasa no.1.dar cand am mai citit si randurile de mai sus..oh God!nu ne-am putea intoarce macar o zi,o singura zi in clasa celor de la filologie ,la ora d-nei diriginte…cu andreea si victor?!:(
te imbratisez cu dor de tot ce inseamna liceu,
corina

8. josnebunia - Ianuarie 29, 2010

Vai, ce vremuri mi-ai adus in minte…parca din alta viata 🙂 Ma bucur ca m-ai gasit si ca m-ai intors un pic in timp, printre banci de lemn, lipite unele de altele, intr-o sala mica mica, de pe geamul careia se vedea direct morga spitalului :)))

corelnita - Ianuarie 29, 2010

exact aceeasi imagine o am si eu in minte…clasa aceea primitiva…si doar am invatat in mai multe sal i:) si pe profa de latina…bzzz nebuna:))si pe profa de istorie..si pe diriga cand se dadea cu ruj=))=))=))i can’t belive…nu credeam ca vor veni vremurile astea sa na amintim ca niste babe de tineretile noastre 😀


Lasă un răspuns

