jump to navigation

Anotimpul meu Ianuarie 10, 2010

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , ,
trackback

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, când mijesc ochii în soarele primăvăratic, îmi iau inima la plimbare şi sunt numai zâmbet (on the inside of course). Aşa că, de două zile mă încarc la lumină naturală şi mă dezmorţesc la căldură blândă de aprilie. Haideţi să ne molipsim un pic şi să ne scuturăm de paltoane pe piesa asta – Primăvara 🙂

Na, să-mi ziceţi mie „pisi”, dacă nu v-a prins ritmul!

Vă salut din mers, deschid ferestre pentru soare

Comentarii»

1. ... - Ianuarie 10, 2010

Pisi :P..cred ca te grabesti e doar o amagire ….

2. josnebunia - Ianuarie 17, 2010

Asa se pare 😦


Lasă un răspuns

