jump to navigation

After life Ianuarie 6, 2010

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , , , ,
trackback

Începem aşa – 9 Crimes – not very cheerful, I know. Bineînţeles că vă doresc totuşi un an minunat, cu somn frumos şi vise dulci, cu fluturi în stomac şi furnicături în suflet, cu mari speranţe şi realizări pe măsură, cu îmbrăţişări şi nări încărcate cu parfumul drag, cu tandreţe…

Melancolia m-a izbit ca acul mare al unui ceas deşteptător chiar în „marea” noapte dintre ani. Am fost întrebată de un zâmbet frumos : „Ce aştepţi de la 2010?” şi mi-a scăpat printre buze şi dinţi : „Să treacă…”, răspuns urmat de o privire inexpresivă, care nu mă caracterizează deloc (de obicei am măcar o sprânceană ridicată, ceva acolo). Şi de atunci tot aşa mă simt şi aştept să treacă. Ştiu că nu-i corect, ştiu că am o atitudine de toată jena, ştiu. So sue me! Nu sunt Ana…

Uneori cred că tocmai sălbăticia asta din mine e partea mea cea mai frumoasă. Struneşte-mă, dar nu căuta să mă îmblânzeşti…cred. Oricum, cu mine e bine pentru că nu poţi pierde ceva ce nu ai avut niciodata, nu? Introspecţie, suflet întors pe dos, cârpă lăsată la uscat în soare de iarnă, pe sfoară rece, cu miros de zăpadă sau poate vine primăvara să ma zvânte, să-mi sufle curat pe buze, să-mi alunece fluid pe sub tricou.(Delicate)

Vă salut din mers, sunt bine, mulţumesc

Comentarii»

1. ,,, - Ianuarie 6, 2010

era frumos sa primesti … o afirmatie, nu o intrebare 😉

2. josnebunia - Ianuarie 6, 2010

De exemplu?

3. ,,, - Ianuarie 6, 2010

„iti dortesc…”, „iti urez…”, „te…” astea ar fi niste afirmatii

4. josnebunia - Ianuarie 6, 2010

Cele care incep cu „iti doresc”, „iti urez” se potrivesc pentru mai multe ocazii. Cat despre afirmatiile cu „te…”, well, astea nu ar trebui sa fie de ocazie 🙂

5. vlad - Ianuarie 8, 2010

Piesa e de zile mari…iar 2010 are sa „treaca” bine. Mai bem un paharel cand ne ia melancolia…pe Damien Rice bineinteles 😉

josnebunia - Ianuarie 8, 2010

Cu oameni dragi alaturi sunt convinsa ca nu are cum sa treaca altfel 🙂


Lasă un răspuns

