jump to navigation

Nebunia din box office Decembrie 14, 2009

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , ,
trackback

Tibi draga, recunosc, am fost convinsa ca review-ul tau de aici a fost rezultatul unei frustrari masculine. Frustrare ale carei radacini le-am identificat, bineinteles, in neputinta de a-i tine piept Lisei si rugamintilor ei fierbinti de a vedea preaminunatul film. Aceasta este premisa pentru a carei verificare am hotarat sa il plang si eu pe Doni la cap sa fie un pic pirat si sa-mi puna Luna Noua la picioare :P. Si-am vazut filmul…si l-am tot vazut vreo doua ore bune, incat am ajuns sa-mi despic toate firele de par cel putin in patru, sa experimentez nenumarate pozitii…de stat in pat si intr-un final, sa fac un inventar al invataturilor propovaduite de aceasta saga.

Astfel, am incercat sa sintetizez valorile pur americane transmise, prin intermediul actorilor „de Oscar”, catre adolescentii americani, libertini peste poate in, well, aproape orice. De la inceput pana la sfarsit, am tot asteptat cu sufletul la gura (cum altfel?) ca Edward Culeanu’ (this little piece of ass) sa o …pupe pe „nu-reusesc-sa-tin-minte-cum-o-cheama” prietena lui de 18 ani. Si ce face vampirul nostru la sfarsit? Nu, nu o … pupa (lame, I know) – dragul de el o cere de nevasta 🙂 Invatatura e mura-n gura : Nu-i frumos sa te … pupi decat dupa casatorie, clar. Daca nu va puteti abtine, faceti nunta cat de tineri. Si ne mai miram ca americanii sunt asa retarzi…anywho, trecem peste.

Filmul m-a ajutat si in setarea unor obiective personale pentru a reusi in viata. Nu mai astept printi si cavaleri –  oricum n-ar mai veni dupa ce i-am facut de cacao intr-un post recent – nu, acum stiu ca Alesul nu poate fi altceva decat…vampir, corect. Cu asta stiu ca merg la sigur, e  un instrument de selectie extraordinar de bun si o sa-l gasesc pe El…any minute now, aaaaany minute now… riiight.

Cam atat despre film, ca ma grabesc. Ma duc sa pregatesc un pahar cu lapte si niste prajiturele ca din clipa in clipa trebuie sa apara  si Mos Craciun, cu Rudolf cu tot.

Va salut din mers, any minute now

Comentarii»

1. Gigi Kent - Decembrie 14, 2009

worse post.
p.s. nu exista vampiri tineri. decat in osubb.

2. tibi - Decembrie 14, 2009

se prea poate sa ai dreptate cu frustrarile masculine, dar filmul inca nu l-am vazut. nu e genul de film la care sa ma tarasca prietena. cu Lisa am fost si am vazut transformers 2, harry potter 6, zombieland, public enemies, 2012 si inglorious basterds atunci cand nu am putut sa tin piept rugamintilor ei fierbinti

3. josnebunia - Decembrie 14, 2009

@ Gigi Kent : Drept e, dar n-am vrut sa intru si in polemici privind diferenta de varsta – ea are 18, el 109…:)

@ Tibi : Cred ca am uitat sa scriu ca premisa mea a fost gresita si critica ta potrivita, in mare parte. We heart Lisa si i-am facut fanclub cu Doni 😛


Lasă un răspuns

