jump to navigation

Cand si plantele mor Decembrie 9, 2009

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , ,
trackback

Da, dragilor, e o zi tristă. M-am închis în cameră, să-mi plâng de milă, că altceva mai bun de făcut la ora asta nu am, evident. Şi pentru că nu am mai făcut demult mărturisiri şocante (OTV style), here it is: I am officially a serial killer 😦 Da, sigur, sunaţi la 112(sau la televiziuni), sunt pregătită şi hotărâtă să-mi accept soarta, să-mi primesc pedeapsa binemeritată. Nu ezitaţi, pe bune, formaţi 1-1-2, aşa şi acum repetaţi după mine : „Bună seara, aş vrea să raportez un delict. Andreea tocmai mi s-a confesat că este o ucigaşă de plante. Cum care Andreea? Da da, aia cu blogu’, da. Săru’mâna” Acestea fiind zise…goodbye, cruel world, goodbye!

Istoricul relațiilor mele cu plantele este unul scurt și sumbru. Nu e un subiect de abordat la prima întâlnire, if you know what i mean 😉 De când locuiesc de capul meu și până acum, am avut două plante. Una din asta și una din asta – both dead. RIP, my dear plants. (stiu ca a doua e chiar urata, don’t ask)

Ei bine, de curând am primit cadou o nouă plantă, una foarte foarte frumoasă, o orhidee Phalaenopsis. Cu inima îndoită, având flash-uri cu plantele amintite mai sus, am luat în brațe floarea, promițând că va trăi veșnic și va fi mereu minunată. Și am adus-o acasa, tare mândră de ea, convinsă că e o șansă divină spre a împăca sufletele necuvântătoarelor ucise anterior. Și i-am dat apă, am așezat-o frumos, urmând toate instrucțiunile găsite de Dl. Google pe site-urile de specialitate și mare sărbătoare mare când îi înflorește unul dintre boboci. Yey, the curse has been broken – I can grow plants! Plants love me and I heart them!

Până azi, cand draga mea plantă și-a închis florile și îmi aplică the silence treatment. Din clipă în clipă mă aștept să se scuture și să-și dea obștescul sfârșit. Pe cuvânt de onoare că nu am uitat să o ud și nici nu am udat-o prea mult, i-am vorbit mereu frumos și nu am ignorat-o. Sunt oameni cu care mă comport mai rău…Și cu toate astea, I’ve made another victim…Nu te voi uita niciodată :((

Vă salut din mers, mă predau

Comentarii»

1. ionel - Decembrie 9, 2009

te-ai gândit că poate doar vine iarna … şi la primăvară va înflori iarăşi? mai frumos ca prima dată 🙂

2. josnebunia - Decembrie 9, 2009

Speranta moare ultima…dar din cate am citit orhideea infloreste fara a tine cont de anotimp. Pana ma lamuresc ce-i cu ea, o sa-i cant, o sa-i spun povesti…poate poate 🙂

3. evergreen - Decembrie 13, 2009

si mie-mi mor florile si-s foarte suparata. le-am dat tratament si vorbe bune si nimic… deja am pierdut doua!

😦

4. Bogdan Stanciu - Decembrie 15, 2009

poate te-ai grăbit; uite , acum ceva vreme am zis că vreau să cresc şi eu o floare, şi prevestind viitorul sumbru ce-l va avea, am ales un captus. Când l-am pus in pământ avea doar 3cm, iar acum, 1an mai târziu are doar 6cm şi e mai subţire decât atunci când l-am plantat, asta pentru ca am cam neglijat să-l mai ingijesc(uneori cu săptămânile), incearcă si tu să cresti unul, dacă obţii o floare de la el, poti să fii mega-mândră.

5. josnebunia - Decembrie 16, 2009

@ evergreen : Sa fie doar iarna de vina?
@ Bogdan : Daca m-am grabit cu orhideea pretentioasa? Din pacate, fiind cadou, nu am putut sa refuz…Altfel, sincer, nu as fi riscat 🙂


Lasă un răspuns

