jump to navigation

No news is good news…? Decembrie 2, 2009

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , ,
trackback

Da play si citeste : Sweet disposition

Sunt multe lucruri vesele si frumoase de scris. As putea sa va incant cu weekendul meu de 4 zile sau cu aventuri din Venetia (divelor, promit sa dedic o intreaga postare cu foto si tot ce trebuie pe tema asta) sau as putea sa multumesc oamenilor dragi ce si-au amintit ca sunt una din multele Andree de pe lumea asta…dar astazi am o durere cumplita de cap, multe task-uri restante, si mai multe neincasate, un laptop nou pe care nu il suport, o cumplita lipsa de dispozitie, iar toate acestea ma fac ursuza si de neinteles (quelle surprise!)

Anywho, s-a luminat Clujul si l-am putut admira in toata splendoarea in drum spre casa, asta pentru ca am iesit prea tarziu de la birou, iar casele de bilete erau evident inchise – so I walked…and walked…and walked…and ok, you got my point, I shall stop now. Si tare mi-ar fi placut ca dupa atata mers pe jos si cascat gura la luminite albastre, sa ajung intr-o casa zambitoare, cu om drag in ea si chef de gatit aiureli, cu soundtrack-ul de mai sus si un pic mai multa liniste sufleteasca. Dar asta e dintr-un alt film, deci nu azi.

Mai multe nu va spun azi, ma pun sa visez mai frumos, pentru ziua de maine.

Va salut din mers, in pas de defilare

Comentarii»

1. .... - Decembrie 2, 2009

Imi pare rau ca am participat la durerea de cap…(dar poate ma ierti pentru ca nu am uitat)…dar daca stiam spuneam ca nu am…

2. josnebunia - Decembrie 2, 2009

🙂 Numai vina ta nu e. Multumesc pentru muzici

3. Donny - Decembrie 4, 2009

….nu te-ai gândit oare că sună puțin cam egoist? nu te-ai gândit oare că, poate, și acel om a avut o săptămâna MAI MULT DECÂT proastă și că pe deaspura se gândește și să nu molipsească pe cei din jur cu starea lui (fizică și sufletească)? nu te-ai gândit, oare, că nici acelui om nu îi cade bine să se comenteze pe sub mustață și apoi lumea să se preafacă că nu s-a întâmplat nimic?

poate e totuși puțin mai mult egoism….

4. josnebunia - Decembrie 4, 2009

Este egoist pentru ca e scris din perspectiva mea. Situatia ipotetica pe care am descris-o ca si dorinta, se refera la o casa a mea si la un om al meu…a fost un fel de capitulare dupa o zi grea, o marturisire a faptului ca din zilele mele lipseste ceva/cineva. Si nu promit ca n-o sa se mai repete.


Lasă un răspuns

