jump to navigation

Timp Noiembrie 16, 2009

Posted by josnebunia in Dor calator.
Tags: , ,
trackback

IMG_1346Insemnari din iarna trecuta:

„Astazi iarasi ma ninge. Asta ma face să mă intreb cum rămâne cu primavara mea la Praga si daca o sa ma mai fac vreodata mare. Nu mai caut nimic printre toti fulgii astia…prea se izbesc irelevant si invariabil de asfalt umed si negru si tare si de beton. Nu mai caut nimic in camera mea, printre rafturi, pe sub cersafurile cu flori si fluturi, in cada si pe dupa usi si in nici un caz in camara. Ce sa caut acolo? Ce sa cauti tu acolo? Ajung sa nu mai caut pentru ca stiu deja unde esti. Hai sa facem o prostie, sa uitam de ea si sa nu mai stie nimeni sa ne aminteasca, sa ramana pe clipboard dar sa nu-i mai dam paste niciodata, nicaieri, pe nici o foaie alba, in nici o arhiva…pana cand.”

La mai putin de un an, am primit Praga in dar – multumesc tie. Si am scris o noua poveste din imaginile tale:

 IMG_1479     IMG_1972                                                                  

IMG_1356-HDR                                                                           

Alte cuvinte ar fi in plus, mai bine traim. Sit back and enjoy.

Va salut din mers, mi-e dor

Comentarii»

1. ,,, - Noiembrie 19, 2009

🙂


Lasă un răspuns

