jump to navigation

Cu iubirea cum? Noiembrie 13, 2009

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , ,
trackback

In facultate am avut un coleg din Republica Moldova (nu dau nume ca se cam umfla in pene) – sef de an, mare distinctie pe care i-am acordat-o cu drag, inainte de a-l cunoaste ca prieten. Ei, dintre multele „patanii” frumoase, mi-a ramas in minte vesnica lui intrebare cu care ma intampina dupa vacante „Cum acasa?” sau „Si acasa cum?” :)) Originala topica, nu?

Acestea fiind zise, va provoc la sentimentaliste ieftine de vineri seara, mai potrivite poate pentru zile de septembrie sau nopti de Craciun, dar asa sunt eu mereu – ori prea tarziu ori mult prea devreme. Si cand zic „sentimentalisme ieftine” imi folosesc ironia sau cinismul pentru a nu ma trada, caci eu de fel sunt o sensibila si o delicata – NOT! Adica sunt, dar ma ascund atat de bine incat v-am pacalit pe toti ca sunt un robotel/o scorpie fara sentimente – yey me! Dar a venit momentul adevarului, clipa mult asteptata de… mai nimeni, daca stau sa ma uit bine in jur 🙂 Si totusi eu o sa-mi traiesc scurtul moment de glorie in care v-am captat atentia pentru a va marturisi ca….(drum roll)

[N.a.: acum va ganditi ca o sa va spun ca iubesc femeile, dupa cum unii dintre voi probabil banuiti de mult sau ca voi recunoaste ca toata viata am fost o tocilara (nu inca, Dane, nu inca) sau poate ca imi voi declara dragostea patimasa pentru vreunul dintre voi, dragii mei cititori…]

Dar sa revenim la partea picanta si interesanta cu drum roll si sa va marturisesc in sfarsit caaaa…..m-am hotarat sa ma tund :))))))) Da, stiu, sunt cea mai distractiva! Hai, nu va suparati pe mine, dar am intrat in dispozitia de weekend, un weekend din ala cu uitat la filme – poate reusesc sa vad si eu pana la sfarsit „Inglorious Basterds”, ca de doua ori am adormit la el – , cu mers la cumparaturi pe buget restrans si experimente culinare dupa pofta si gust. Acum ca va dati seama cam ce ma asteapta poate o sa-mi intelegeti dispozitia zgubilitica 🙂

 

Va salut din mers, cu popcorn in brate

Comentarii»

1. ,,, - Noiembrie 13, 2009

and… tot nu ai raspuns la intrebare… „Cu iubirea cum?”

2. josnebunia - Noiembrie 13, 2009

Intrebarea era pentru cititori 😛

3. ,,, - Noiembrie 13, 2009

… din moment ce ai citit-o … esti la randul tau un cititor 🙂
sau nu indraznesti?

4. ina - Noiembrie 13, 2009

ce frumoooos… şi cât de scurt te tunzi?

5. josnebunia - Noiembrie 13, 2009

ma hotarasc la fata locului, pe scaunul de „tortura”:)

6. josnebunia - Noiembrie 13, 2009

indraznesc, cum sa nu? sunt o carte deschisa. pentru raspuns trebuie doar sa cauti la pagina potrivita

7. fayra - Noiembrie 14, 2009

hahaha..cum si eu fac parte din specia celor „ori prea devreme ori prea tarziu”, si eu am adormit la inglorious bastards:))..vp:)

8. josnebunia - Noiembrie 14, 2009

Tin sa se consemneze ca am reusit sa vad filmul pana la sfarsit. La 2 a.m. m-am eliberat de obsesia „Inglorious Basterds” si am dormit in sfarsit linistita 🙂


Lasă un răspuns

