jump to navigation

Nesimtire Noiembrie 3, 2009

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , , , ,
trackback

Sunt momente cand as vrea sa ma retrag in mine…de tot. Sa nu mai spun nimic nimanui, sa nu mai stie nimeni ce-am avut, ce-am pierdut, la ce am renuntat si penru ce. Si refuz sa ascult activ la randul meu, toate gesturile imi exprima lehamitea si introversiunea. Sa-mi fie oare dor de revolta? Cand ma inchid in spatele ochilor mei, devin invizibila. Astfel incat mi se pare normal sa intru in incaperi si apoi sa ies fara a rosti vreun cuvant, mi se pare firesc sa sting lumina in urma mea sau nu.

Cred ca hibernez cu Tiamat in casti (if possible). Nu stiu cat va dura, dar poate e o metoda buna de a ma feri de virusii iernii, de frig, de dorinte. Nu e totusi un plan, today it just happened. Raspund la telefon si apoi tac. De sunat nu mai sun pentru ca nimeni nu vrea sa asculte taceri si nici nu mai am minute. Oare unde m-am golit toata? Dar am fost mereu de parere ca iarna nu merita sa-mi consum rezervele de veselie, asa ca le pastrez pentru primaveri si zambete noi.

All in all I’m happy.

 

Va salut din mers, ma retrag

Comentarii»

1. jsam - Noiembrie 3, 2009

ți-aș oferi o păturică, dar n-am nici pentru mine. să ai liniște 🙂

2. .... - Noiembrie 3, 2009

Welcome to my world…te invidiez insa ca primavara o vezi ca o scapare din aceasta hibernare..sper sa nu te tina asa mult…si iarna ofera si ea momente care te-ar putea insenina…

3. josnebunia - Noiembrie 16, 2009

@ „….”: Din fericire există weekenduri şi pe timp de iarnă, să ne mai revenim 🙂
@ „jsam”: Când o să ai păturică să n-o împarţi cu nimeni. E mai fain să poarte doar mirosul tău şi tu pe-al ei


Lasă un răspuns

