jump to navigation

Incongruente Octombrie 26, 2009

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , ,
trackback

Sa ramai sau sa pleci…Nu mai am intrebari, ma macina doar franturi de raspuns. Scriu fara sens in seara de toamna tarzie, fara cina, fara cafea, ore pierdute printre hartii. Ce faci tu cu timpul tau? Imi tot compun in minte povesti, se amesteca toate cu ce a fost sau poate cu ce as fi vrut sa fie si multumesc chipurilor prezente sau imaginate de dragul povestii.

Oare traim toti intr-un decor identic avand doar posibilitatea de a customiza unele aspecte? Eu tot cred ca oamenii nu invata din greseli si evident istoria se repeta. Omenirea nu s-a oprit la un singur razboi, scenariile difera prea putin pentru a mai crede in unicitatea evenimentelor pe care le traim. Dar cine mai are vreme sa-si observe orele dintr-o zi? Sa-si dea seama ca da mereu acelasi raspuns politicos sau nu la o vesnica intrebare? „Am avut o zi proasta”…aud tot mai des asta…o spun tot mai des. Si parca daca limitezi totul la ziua respectiva te detasezi cumva, pentru ca viata ta nu e facuta dintr-o singura zi. Dar fa o medie, cuantifica…de cate ori ai spus „Am avut o zi proasta”…si s-ar putea sa insumezi o viata. O viata de zile proaste…Ce povesti sa mai spui? In ce povesti sa mai crezi?

As suna pe cineva sa fac haz de necaz. Pe cineva blocat intr-o alta lume. Pe cineva pentru care nu exista zile proaste decat atunci cand ramane fara tigari sau fara Cola. Dar n-o sa sun, pentru ca am avut o zi proasta si am desirat-o aiurea pe blog. Poate ti-ar fi placut totusi sa ma auzi si sa desfaci o bere cu lamaie sa-mi treaca supararea. Gata. Atat pentru azi.

 

Va salut din mers, dati si voi un telefon cuiva

Comentarii»

1. .... - Octombrie 28, 2009

Si totusi…sa sun..de ce?..sa imi spuna ca a avut o zi proasta si sa imi insire toate cele..cand de fapt eu le am pe ale mele…ca sa ce, ca sa ma bucur ca nu sunt singurul cu zile proaste sau sa compatimesc, sa incurajez ca maine poate va fii mai bine..sa inchid si apoi sa raman in ziua mea proasta din care nimeni nu incearca sa ma scoata, sa ma incurajeze ca maine, poate, va fii mai bine. Si ramai tot singur, tot dezamagit, tot astepatand in speranta ca poate si pe tine te va suna cineva sa te incurajeze…sau nu…suntem prea egoisti ca sa ne mai gandim si la altii….Spor

2. josnebunia - Octombrie 28, 2009

Pentru ca, pe de alta parte, exista posibilitatea sa-ti povesteasca ceva frumos, cu zambet si soare printre gene obosite…Pentru ca un telefon drag poate schimba o zi proasta, iar suma telefoanelor dragi poate inclina balanta in favoarea zilelor vesele…Pentru ca poti 🙂

3. Gigi Kent - Octombrie 28, 2009

Abonatul orange…


Lasă un răspuns

