jump to navigation

Bilanturi Octombrie 13, 2009

Posted by josnebunia in N-am somn.
Tags: , ,
trackback

De ce devenim posesivi cu amintirile celuilalt? De ce vrem sa stim tot? De ce ne raportam mereu la trecut, comparand si judecand? De ce conteaza daca fosta a avut par mai frumos sau fostul o avea mai mare? De ce preferam discutiile despre trecut in locul celor care ar trasa un viitor comun (sau nu)? De ce ne mintim si ne ascundem dupa declaratii diplomatice si taceri (la fel de diplomatice), dar mult mai brutale?

De ce-urile mele de azi s-ar putea transforma in raspunsurile voastre de maine, asa ca merita exprimate. Mi-e frig si am „de ce-uri” in cap, sa-i tina de urat neuronului care tremura plictisit, lipsit de nicotina. De unde apar „de ce-urile”? Sunt semne ale nesigurantei? Sunt expresii ale fricilor noastre sau simple curiozitati? Va amintiti oare intrebarea „De ce e luna portocalie uneori?” ? Probabil ca nu…e dintr-un film „The Kid” si e pusa de un copil (obviously). De ce-urile copiilor sunt totusi mai amuzante.

Ne batem cu pumnii in piept ca nu vom face compromisuri, ca nu ne vom schimba pentru nimic si pentru nimeni, ca vom trai mereu autentic. Urlam pe silent in fata oglinzii care ne arata un chip strain, cu urmele trecutului adanc infipte in ochii scursi, in buzele stranse, in firele albe. In fata oglinzii mele am plans de prea multe ori, imi cunosc fiecare sant sarat din obraz, am zambit neatent si am ras cu pleoapele stranse de dor.

Eu nu vreau sa raspund la de ce-urile cu care am inceput – nu am timp destul…Eu nu ma intreb de ce a nins azi, ci daca va ninge maine.

 

Va salut din mers, noapte buna

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

