jump to navigation

Cu muzici Septembrie 29, 2009

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
trackback

Piesa asta ma duce mereu cu amintirile inapoi la toamna trecuta. Inceputuri…plimbat cu casa in spate, mutat si refacut istorii nescrise pana atunci. Unde sunteti, mai dragilor? Asa dor imi e, incat am un nod in stomac cand ma hotarasc sa va vad la o bere. Bineinteles ca nu vin niciodata, chemata, nechemata, imi strang pleoapele, strang din dinti si iau troleul in sens invers…de fiecare data.

Dar ajung acasa si dau piesa la maxim, poate-poate reusesc sa refac atmosfera din camera aia, cu balcon frumos, gradinita si copaci verzi. Nu ma striga nimeni pe hol, nu-mi bate nimeni la usa in miez de noapte sa-mi ceara tigari sau mai stiu eu ce nebunii pentru ca in secunda doi sa-mi treaca nervii si sa-mi sara somnul, nu ma mai strecor in nici o camera cand mi-e rau de mine si nu mai fumez. Aici nu-mi pun cartoanele tari pe jos sa le improsc cu vopsea talentata si nici nu ascult „The Sleeping Beauty” la maxim, pentru ca nu ar suna la fel ca in boxele lui Elod, deci ce rost ar avea?

Imi lipsesc weekendurile alea luuungi, cu nopti de povesti si mahmureli simpatice, mesele in familie la cantina pe bonuri si programarile la masina de spalat clandestina, adapostita de cineva. Sunt cumplit de departe de atunci. Mi-e bine? Nu? Mi-e dor.

 

Va salut din mers, as vrea sa fiu rac

Comentarii»

1. Donny - Octombrie 3, 2009

nu mai fumezi? 😛

2. josnebunia - Octombrie 5, 2009

Ba da, pe ascuns, cand mergi tu sa duci gunoiul 😉

3. evergreenstory - Octombrie 5, 2009

Cîte doruri…

4. josnebunia - Octombrie 5, 2009

Cu fiecare experienta noua se inmultesc si cele pe care ne-am dori sa le retraim. Ai zice ca suntem masini ambulante de creat doruri 🙂


Lasă un răspuns

