jump to navigation

Nespusele Septembrie 22, 2009

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
trackback

Am sa ma duc acasa…o sa gatesc o friptura buna, experimentala, pe care nu o voi manca pana nu vii. O sa te astept si-o sa-ti citesc din Kundera, pentru ca simt ca are cumva legatura cu noi si cu maretul meu plan de eliberare de viitor. Cica asa as scapa de frica. Sa stai cu mine ignorand timpul. Si ce daca ne trezim dimineata si pleci din nou? Sa ne prefacem azi ca e o seara obisnuita, ca iti citesc mereu, ca nu trebuie sa inghesuim saptamanile in cateva ore…ca avem timp si pentru tandretea aia a lui Paler. O sa adormi in timp ce vocea mea urca si coboara pe randuri si n-o sa ma uiti si-o sa ma iei cu tine in vis si peste tot, sa-ti spun mereu povesti cu broaste testoase din Galapagos, melci si alte fiinte rabdatoare.

Pentru ca am o mare pofta sa inventez si sa aflu ceva frumos, pentru ca vreau sa pictez din nou, pentru ca iti sta bine cu capul pe genunchii mei in orice dupa-amiaza, cu sau fara soare, cu sau fara capsuni. Pentru ca mi-e dor de tine, dar ma bucur ca nu esti cu totul al meu. Sunt o suma de contradictii si poate asta te face sa revii.

 

Va salut din mers si pe voi

Comentarii»

1. .... - Septembrie 22, 2009

:)…asta e ca o trezire la realitate fata de postul trecut…pacat:P

2. josnebunia - Septembrie 22, 2009

Cuma asa? Mie mi se pare ca am visat mai mult aici…

.... - Septembrie 22, 2009

era un fel de a spune…in principiu in ambele visezi


Lasă un răspuns

