jump to navigation

Sau asa Septembrie 3, 2009

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
trackback

Dupa o discutie recenta nu-mi pot scoate din minte „o casuta cu vacuta”. Nu transformati in „vila cu piscina” ca-mi stricati toata fantezia, da?

Eu scriitoare, el fotograf. Sau eu pictorita si el fotograf. Observati ca intr-adevar el nu prea are de ales 😛 Sau noi gradinari…si vacuta. Lui nu-i place laptele, dar imi face mie poze cu mustati albe de spuma pe zambet in fiecare seara. Cand nu beau lapte, bem vin si ascultam Dave Matthews Band si vinilurile mele vechi, mostenire de acasa, ca nu degeaba ma trag din parinti roakeri/hipioti din alte vremuri. Ne alintam cu lampi pe gaz si fasaitul discret al discurilor, stiind ca dimineata eu voi incepe un nou capitol, o noua panza, iar el va fi din nou fotograf. Ne sarutam in gradina, ne prindem fetele in palmele mirosind a pamant reavan si pentru o vreme nu mai respiram decat soare.

E si asta o varianta, nu?

 

Va salut din mers, imi caut casuta

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

