jump to navigation

Senzatii August 21, 2009

Posted by josnebunia in N-am somn.
Tags: , , ,
trackback

Visez sa te aprind. Imi topesti orice urma de vointa si impotrivire. Ramane doar dorinta – pura, incontrolabila, irationala. Te caut cu degetele tremurande de nerabdare. Vreau sa te cuprind cu buzele, intr-o imbratisare plina de voluptate. Te ating si din cateva miscari te intaresti. Te umezesc usor cu limba. Imi umplu narile cu mirosul tau de parca ar fi ultima data cand te respir. Imi las pleoapele sa cada alene…cu ochii inchisi senzatiile se intensifica, plutesc cu tine, ma cutremur, uitasem cat de bine e. Imi arzi buzele la prima atingere, suspin de placere si mai vreau, nu te impotrivesti. Ce dor mi-a fost sa te am…ma trezesc. Esti inca aici, dar nu te mai vreau.

Ma las de fumat si am vise erotice cu tigara. Sick, I tell you!

 

Va salut din mers, fara fumuri

Comentarii»

1. .... - August 21, 2009

E mai mult de atat…

2. florina - Septembrie 11, 2009

sa nu te lasi…nici de ceea ce vrei sa lasi sa se inteleaga…si nici de cealalta abordare subtila.

3. florina - Septembrie 11, 2009

…..pt ca ambele te inspira si e bine asa…pe bune:)

josnebunia - Septembrie 22, 2009

Promit sa raman la fel de inspirata si de cealalta parte a baricadei 🙂 Miss you!


Lasă un răspuns

