jump to navigation

Stari August 20, 2009

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , ,
trackback

Sunt racita. Nu am mai racit de vara trecuta. Ce va spune asta despre mine? (pe langa faptul ca am un sistem imunitar performant) Da, corect, sunt un pui de geniu 🙂 Exista insa si o parte buna, evident, chiar doua. In primul rand am o voce nazala foarte sexy, te-as innebuni la telefon, honestly (suna-ma ) 😉 . In al doilea rand, starea febrila imi da o dispozitie meditativa. Ochii incetosati, privirea pierduta, atarnata undeva intr-o dimensiune metafizica, usoara incruntare (menita sa controleze durerea de cap de altfel), toate tradeaza profunzimea gandurilor filosofice care ma framanta de cateva zile…Uhm, sure! Dilema zilei: sa merg la medic, riscand sa pierd toate beneficiile mai sus enumerate si sa ma bage in carantina din cauza gripei care bantuie sau sa continuu sa ma doftoricesc de capul meu, al mamei si-al colegei de apartament? Hmmm, tough one.

Te visez…o fi de la febra? Nu-i chiar asa grav, nu tine scuza, temperatura mi-e inca una normala. Ma gandesc la tine si nu cred ca are legatura cu raceala, sincer. Te rog sa nu ma deconspiri, e incitant sa ai un secret, remember? Descopar ca imi place sa zambesc, chiar si numai on the inside, dar shhhh…zambetul ne tradeaza, ne face vulnerabili si …simpatici. Eu nu sunt simpatica, sunt rea, doar ma stiti, nu? Si totusi, schimbarea anticipata cu cateva postari in urma se cam intampla – adaug in liniste.

M-am tot gandit la cat de personale sunt insemnarile mele. In caz ca va intrebati, foarte. Serban spune ca scriu criptat, multumesc Serban, you know me too well. Cred ca daca m-ar citi un necunoscut nu ar putea sa adune nici macar o singura informatie completa si clara despre cum sunt eu, bine ca ma cititi doar voi, cei care aveti o baza si o parere deja formata. Although, you might be surprised as well 🙂

 

Va salut din mers, cu nasul in servetel

Comentarii»

1. RAM - Aprilie 14, 2011

Gresesti fundamental, esti usor de „citit”


Lasă un răspuns

