jump to navigation

O nebunie… August 17, 2009

Posted by josnebunia in Dor calator.
Tags: , ,
trackback

Nu are rost sa-mi justific absenta, pentru simplul motiv ca nu am lipsit mai mult ca de obicei 🙂 Si totusi, simt nevoia sa impart un pic din nebunia mea de poveste si cu voi, pentru ca ne stim, ne recunoastem si ne regasim in cuvinte, imagini si ganduri.

Am fost aici, in 2…mai:

 Marea mea m-a primit simpla si linistita, m-a topit in nisip si mi-a dat inima noua cu mii de batai pe minut. Si am avut timp, chiar si pentru putina tandrete…siiii…da, mai vreau. Pana la urma, ce nu te omoara te face mai puternic (sau nu), dar vreau sa ma conving sa imi asum un risc si nu cunosc alta cale.

Revin cu posturi mai putin fotogenice si melancolice imediat ce-mi revin din dispozitia de concediu – it shouldn’t take too long 😛

 

Va salut din mers, cu buze sarate

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

