jump to navigation

Nebunii muzicale Iulie 21, 2009

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
trackback

…sau „Ce mai scot din playlist”. Cand incep sa fac ordine nu ma pot opri, asa ca pana si muzica a fost sortata si resortata, despre agenda telefonului v-am povestit deja, iar renuntand la oamenii din postarea trecuta, aerul meu e mult mai curat. Lista care urmeaza cuprinde piese dragi mie, piese pe care le-am ascultat ani intregi pe repeat, dar nu mai au nici o legatura cu mine.

„Cantec de dragoste” – Zob : pentru ca e cantecul tau cu altcineva.

„Ana” – Vama Veche : pentru ca nu sunt eu.

„I miss you now” – Stereophonics : pentru ca nu mai vreau sa ma suni.

„Chiar daca” – Florin Chilian : pentru ca m-ai asteptat prea mult.

„Cold water” – Damien Rice : pentru ca imi taie respiratia.

Si aici m-am oprit.

 

Va salut din mers, pe repeat

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

