jump to navigation

Scripta manent Iulie 17, 2009

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , ,
trackback

Mi-e greu sa inteleg de ce imi ninge mie in mijlocul verii. Voi va topiti de caldura, eu ma infasor in saluri groase si moi cu miros de papadie. Mi-e teama sa nu inghet. Ar fi nedrept, o adevarata nebunie. Dar frica exista, sunt o fricoasa si-mi vine sa ma ascund in dulap, printre fulare. Nu mai am curaj nici sa public pentru ca ce e scris ramane, chiar daca starile trec. Scrisul nu te lasa sa uiti, scrisul te leaga de momente, scrisul iti fura prezentul, astfel ca pendulezi mereu intre gand si expresia lui.

Eu scriu altfel decat vorbesc, poate stiti. Imi place sa scriu din mine, dar nu sa vorbesc despre mine…pentru ca in scris nu rosesc, nu imi tremura vocea, nu-mi vezi ochii deschisi. Imi place sa te aud povestind, spune-mi minuni, striga-mi tragedii, muta-mi muntii, topeste-mi barierele…lasa-ma sa scriu tot. Scriu cu stiloul de cate ori se iveste ocazia, cu cerneala neagra, nu zgarii foaia, nu patez, cuvintele curg si scriu frumos. V-as arata, dar ar insemna sa veniti prea aproape…iar mie mi-e frica si frig.

Cand mi-e frig tremur, cand mi-e frica tremur – senzatii diferite, aceeasi reactie. Sau poate e doar oboseala de vina. Pe mine ma obosesc zilele in care nu se intampla nimic, acele zile care nu inseamna nimic altceva decat o asteptare a altor momente. Cred ca tremur de mult, e o anxietate placuta, insotita de drum roll, un fel de suspans in timpul numarului la trapez – va anunt ca sar fara plasa. In rest sunteti muti, incordati, cu ochii de gheata, asa imi imaginez eu, de aici de sus. Frica o simti si nu mai stii ce a fost mai intai – tu sau teama? Astept infuzia de curaj, euforia dinaintea saltului. Stiu ca odata traita clipa asta, poate fi din nou vara.

 

Va salut din mers, fara frica, da?

Comentarii»

1. fulgdenea - Iulie 20, 2009

Ce te-ar putea face sa lasi la o parte esarfa cu miros de papadie? …

2. josnebunia - Iulie 27, 2009

O primavara continua…un miros nou…sau sa o uit in tren 🙂


Lasă un răspuns

