jump to navigation

Ucigasii de vise Iulie 13, 2009

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , ,
trackback

Diminetile sunt frumoase. Indiferent daca te trezesti devreme sa mergi la birou sau lenevesti cu soare pe gene in weekend, diminetile sunt proaspete si noi. Diminetile miros a cafea, te racoresc, diminetile sunt inceputuri…si visele se topesc. Voi mai visati? Cum ce? Orice, oricand, visele sunt atemporale. Nu va fie teama sa le povestiti, sa recunoasteti ca le aveti – visele nu mor daca vorbim despre ele. Suntem realisti, duri, pragmatici, dezamagiti, noi nu visam…dormim si atat. Visatorii sunt naivi. Mie imi plac diminetile.

Sa fim sinceri sub protectia anonimatului. Astazi nu sunt eu. Mi-e un dor nebun de mine, cand nu ma cheama nicicum, cand zeci de oglinzi reflecta acelasi chip necunoscut, cand tu ma intrebi si eu tac, cand inchid ochii ca sa pot vorbi. Asta e vis? Ma descalcesc din asternuturile patate cu fluturi si cateva minute te urmaresc cum vii si pleci, ca un anotimp in care am ramas eu blocata, ca o dimineata de iarna cu fluturi doar pe geam si nimic in stomac. Nu, n-a fost vis. Eu nu (mai) visez. Dar azi nu sunt eu…

Vi s-a intamplat vreodata sa primiti exact ceea ce v-ati dorit? Si nu, nu ma refer la listele ipocrite de Craciun, va repet ca Mos Craciun nu exista decat pentru visatori si oportunisti. Nu v-ati gandit niciodata : „Vai, ce n-as da sa am mai mult timp liber!” iar in secunda doi sa ramaneti fara job? Mda, e o situatie cel putin amuzanta, nu? Ei bine, mie intotdeauna mi se intampla ce imi doresc…dar nu si cand. Poate din cauza acestei „mici” nesincronizari sunt mai atenta la dorintele mele, sunt mai precauta si mai nerabdatoare. (da, ce sa spun, sunt o suma de contradictii, un exemplu viu de ironie a sortii 🙂 ).  Si totusi, be carefull what you wish for…am zis.

Subiectele pe care le discut nu le mai pot scrie. Cu cat vorbesc mai mult, cu atat se ofileste blogul saracul si voi credeti ca sunt in pana de idei. Si totusi am un secret (incredibil, dar adevarat – mai tin si eu cate un secret) pe care va trebui sa-l cititi printre randuri. Cine se prinde primul despre ce e vorba castiga, asa ca va urez spor la pareri, promit sa recunosc daca ghiciti. Ah, si nu va bazati pe incapacitatea mea de a-mi tine gura, va veti alege doar cu o noua demonstratie a gradului meu de incapatanare 🙂

 

Va salut din mers, de dimineata pana seara

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

