jump to navigation

Decisions, decisions… Iulie 7, 2009

Posted by josnebunia in N-am somn.
Tags: , , ,
trackback

Unde sa mergi? Cat sa stai? Pe cine sa iei cu tine? In functie de ce? Decizii trebuie sa iei, cruciale sau mai putin importante, creierul tau se munceste cu premise, ipoteze, criterii si filtre zilnic. Nu te mai mira ca la sfarsitul zilei nu mai esti in stare sa te hotarasti ce sa mananci, daca sa mananci inainte sau dupa ce faci dus sau poate ar trebui sa deschizi laptopul mai intai sau sa suni pe cineva (aici devine si mai dificil: pe cine?). Eu nu ma mir, eu sunt indecisa si mandra de asta. Deciziile le iau sub presiune cand oricum se duce pe apa Sambetei toata analiza minutioasa bazata pe premise, ipoteze, filtre si criterii.

Spuneam la un moment dat ca nu uit niciodata promisiunile facute de mine, ba, mai mult decat atat le si respect. Cat despre promisiunile care mi se fac…Nu am asteptari de la oameni. Ciudat, nu? Dar imi plac surprizele. Asteptarile nu aduc nimic bun, ci au una din doua consecinte (mai ales daca sunt inalte) – fie nu te mai surprinde nimic placut, fie ramai cu dezamagirea. Asa ca, where’s the fun in that? You tell me…In plus, dezamagirea e sora buna cu speranta si despre asta stiti deja ce cred. Din partea mea, pana la proba contrarie, oamenii nu sunt nici buni, nici rai, asa ca nu pot fi acuzata nici de paranoia, nici de sociopatie. Traiesc printre voi, cu castile in urechi si ochii spre mine,iar uneori zambesc fara sa va spun de ce.

Si daca tot nu ma astept la nimic de la ceilalti, sunt o carte deschisa, am si poze pentru cei pasionati, am si pagini care asteapta sa fie colorate (nu ma deranjeaza daca nu respectati conturul, aviz artistilor neintelesi 🙂 ), si pagini lipsa, si pagini albe, inainte, inapoi, dupa cum le-am uitat. Nu va asteptati insa sa fiu copertata, cartonata, incorsetata intre prolog si epilog, rasfirata ostentativ in cuprins si disecata violent in bibliografie. Decat sa ma citesti, mai bine ma scrii…

 

Va salut din mers…sau nu?

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

