jump to navigation

Nebunia schimbarilor Iunie 21, 2009

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
trackback

Există trenuri care poartă vieţi. Al meu mă tot plimbă în cerc şi mă izbeşte mereu de acelaşi peisaj. Alte denumiri, nimic nou. Cât de uşor ar putea să-mi fie, să trăiesc după reţete prestabilite, tot de mine, în gările prin care am mai trecut, pe care le cunosc deja. Dar parcă tot mai sper într-o destinaţie nouă, a cărei hartă să nu existe în mine, prin care să mă pot rătăci în sfârşit, de care să-mi fie atât de dor încât să nu-mi doresc să mă urc înapoi în trenul vieţii mele. Dar e cerc şi eu nu mă pot opri, oricât aş trage semnalul de alarmă, oricât aş vrea să mai rămân. Fac poze din mers.

De ce suntem atat de rezistenti la schimbare? Si totusi, in acelasi timp avem nevoie de ea si o cautam, mai ales in momentele de vulnerabilitate. Ce ar insemna schimbarea pentru voi acum, in clipa asta? Faceti un exercitiu de imaginatie, pentru ca, pe langa alte defecte, mai sunt si curioasa, asa ca feel free to share. Eu o sa va spun oricum. Ma simt indemnata sa schimb ceva…unii sunt de-a dreptul insistenti, asa ca iata cum ar fi daca ar fi:

Nu as renunta la nimic, dar as accepta sa adaug. Te-as asculta mai mult si te-as alunga mai putin. Nu, nu merge… Degeaba incerc, mi se pare un exercitiu prea greu asta cu schimbarea. Intr-o zi o sa-mi zdruncini lumea si atunci va veni de la sine, nu pot anticipa nimic mai frumos.

 

Va salut din mers, ma pregatesc de cutremur

Comentarii»

1. Stari « Jos nebunia? - August 20, 2009

[…] Eu nu sunt simpatica, sunt rea, doar ma stiti, nu? Si totusi, schimbarea anticipata cu cateva postari in urma se cam intampla – adaug in […]


Lasă un răspuns

