jump to navigation

Nebunie nepovestita Iunie 17, 2009

Posted by josnebunia in N-am somn.
Tags: , , ,
trackback

Te-am cautat azi. Voiam sa imi spui ca nu-mi lipseste nimic. In fata usii, intre doua batai, mi-am imaginat ca-mi deschizi, ma ciufulesti si-mi dai un pahar mare cu cola – neaparat rece. Te asezi nerabdator cu o mana sub cap si tresari de cate ori ma foiesc. Dintr-un capat de geanta scot o tigara. La tine pot fuma, tu nu te superi niciodata ca fumez prea mult, ca fumez chiar si atunci cand ar trebui sa tac…sau sa rad. Beau cola, fum dupa fum, nor toxic in plamani si apoi printre buze afara. Cand fac pe interesanta scot fum pe nas. Nici asta nu te supara. Tresari din nou, eu continuu sa tac cu tot cu tigara. Daca nu ti-ar fi teama ca sar dupa el, mi-ai arunca tot pachetul pe geam.

Stii ca urmeaza o poveste. Simti cum mi se leaga in minte, sinapsa cu sinapsa, mi se rostogoleste in ochi si surprinzi firul pentru o clipa, incercand sa evadeze pe nas odata cu fumul. Valul povestitor merge insa mai departe, pupilele tale se dilata, mana dreapta ti se indreapta spre barbie pentru a-ti sprijini capul, o pozitie numai buna pentru ascultat, te intinzi spre mine, doar doar vei scoate cuvintele mai repede din mister. Ai nevoie de povestile mele. In sfarsit imi sta o poveste pe limba…

Dar n-o sa ti-o spun. Am batut la tine de doua ori si nu mi-ai deschis. Intre batai, mi-am imaginat cum ar fi sa iti spun o poveste. Te-am cautat azi.

 

Va salut din mers, ma duc sa fumez o tigara

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

