jump to navigation

Monthly review Iunie 8, 2009

Posted by josnebunia in Monthly review.
Tags: , , ,
trackback

Inaugurez o rubrica. Bun, gata cu sarbatoritul, sa mai si scriu ceva. In caz ca nu se intelege nimic din titlu, sa va explic ce-i cu rubrica pe care tocmai am sarbatorit-o (nu, nu impreuna, ci doar eu, separat). O sa fie un fel de „the best of me” la un anumit interval de timp, nu neaparat chiar o luna, ca nu sunt batuta in cuie si oricum eu scriu, eu citesc, eu decid, sunt autonoma si independenta (sunt sinonime doar partial).

O sa incep cu luna mai pentru ca mi-a placut mie in mod special si am inceput-o excelent, inca din 29 aprilie, cand am lasat totul balta la Cluj pentru concertul Anathema din Bucuresti. Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care au facut posibila aceasta minune, adica lui Serban :” Multumesc, Serban”. Degeaba au incercat oamenii rai sa ma convinga de slaba calitate a sunetului, de alegerea neinspirata a Salii Palatului drept loc de desfasurare…neah, eu am fost si sunt in continuare extrem de incantata de ce-am auzit si mai ales de ce-am vazut : „Multumesc, Vince”. Nu are rost sa va pun link de pe youtube cu vreo piesa, ca nu sunteti curiosi. Dar mie mi-a placut parca un pic mai mult chiar si decat concertul Muse. (recunosc, chiar merg numai la cele mai bune concerte)

Asa, dupa concert – ca de-atunci viata mea se imparte in „inainte” si „dupa” concertul Anathema 🙂 – am plecat la mare. Am petrecut 1 mai in 2…tot mai si un pic in Vama. Despre mare nu am ce sa povestesc impresionant – e tot acolo, tot cu valurile se ocupa si in mare parte e tot albastra. Dar a fost liniste si soare asa ca mai vreau. Mie 3 zile imi sunt de-ajuns, timp furat si jucaus. Asa ca, hai la mare, sa cernem nisip printre gene, sa plictisim pescarusi, sa orice.

In mai am descoperit oameni cu pasiuni la fel de dragi ca si ale mele, oameni cu idealuri si nebunii, oameni care beau vin bun, oameni care rad cu pofta, oameni cu ochi frumosi in care ti-e drag sa te tot cauti…oameni cu care as merge 3 zile la mare.

Tot in mai mi-am gasit familie noua si m-am facut iarasi melc pentru o vreme. Acum sunt adoptata si bine crescuta, dar mi-e dor din cand in cand de vechile obiceiuri, la care am asa un feeling ca voi reveni prin 6 iunie…(stiu ca a trecut, dar tineti minte ca in postul asta suntem in mai).

Ah, si blogul a implinit o luna, in mai si sper sa-i mai fac tort si in alte luni. Nu de alta, dar imi place tortul, asa ca o sa mai fac, da, cu siguranta.

Va salut din mers, am mai dat o pagina in calendar

Anunțuri