jump to navigation

Eu si pasiunile mele Iunie 5, 2009

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , ,
trackback

Cand esti in concediu nu ai prieteni. Asta pentru ca nimeni nu vrea sa auda cum te-ai trezit tu la ora 9, cum ai baut o cafea mare si buna in liniste, cum ai facut un dus luuung si-apoi ai lalait-o toata ziua.

Acestea fiind zise, mi-am petrecut concediul ocupandu-ma cu rezolvarea unor probleme prea mult amanate. Dar, desi erau multe la numar, tot m-am trezit intr-o zi cu o ora libera. O ora intreaga, cu fix 60 de minute. Hmmm…la inceput am fost putin confuza si dezorientata, astfel ca am pierdut vreo 5 minute. Si tot mi-au mai ramas 55…Ce sa fac? Ce sa fac? Tot calculand minutele si incercand sa le corelez cu tot felul de activitati interesante, am intrat in librarie. Si deodata am pierdut sirul minutelor. M-am repezit la raftul cu Paler – „super, volume noi!” si m-am bucurat ca un copil, nu stiu exact cate minute, dar intr-un sir, acelasi sir pe care il pierdusem anterior. Apoi am vazut si preturile si am redevenit un adult in concediu. Pentru a nu ramane totusi cu o amintire trista legata de ora mea libera, am decis sa ma mut cuminte la raftul cu „self help literature” (:)) de unde am aflat „Cum sa cuceresti femeile” (cred ca era pentru avansati pentru ca autorul vorbea deja despre deschisul usii si flori), „Cum sa supravietuiesti unei despartiri in 38 de pasi” (dar fix 38), ce sa faci cand „Tu il vrei, el nu te vrea” (200 de pagini?! c’mon, wtf?!) si uite-asa m-am inveselit, ba chiar am plecat razand in hohote din librarie, uitand ca pana la salariu nu mai am ce citi.

Incep sa cred ca pasiunile mele devin prea costisitoare – cartile, pictura, fotografia…Poate ca ar trebui sa le dau la schimb pe ceva mai ieftin. Oricum, nu cu arta si cultura reusesti in viata, nu?

Va salut din mers, inchiriez pasiuni

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

