jump to navigation

Atentie: Post plangacios Iunie 4, 2009

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
trackback

Intr-o zi va putea fi folosit impotriva mea pentru a dovedi ca, undeva in adancul inimii (yes, I do have one of those, quit staring), sunt totusi o fetita plangacioasa. Cei care vor sa ma considere in continuare „one of the guys”, mai bine sa nu citeasca. Ah, e valabil si pentru prietenele voastre, ca dupa aia n-o sa ne mai lase la bere impreuna.

Sa revenim, cu o intrebare care pe mine m-a intristat. Mi-am promis ca n-o sa o iau razna cu nemurirea sufletului si timpul care trece mult prea repede, dar, dupa cum bine zicea Paler: „Avem timp pentru toate. Nu e timp doar pentru putina tandrete – Cand sa facem si asta…murim.” Si m-a cuprins asa, deodata toata tandretea asta si-am decis totusi sa (ma) intreb: Ai spus vreodata cuiva ca inseamna totul pentru tine? ca nu poti respira fara el/ea? ca ti-a schimbat viata? si ca…si ca? Ai spus? Pe bune acum, ai spus? Oare mai ai timp?

Pai cum sa spui asa ceva? Ai deveni vulnerabil si pentru cateva secunde te-ai simti chiar uman. Mie de slabiciune mi-e frica, de secundele alea care ti se zbat in tample cand astepti un raspuns la ce tocmai ai spus, o reactie sau poate devii invizibil sau se crapa pamantul sub tine si te tot duci inghitindu-ti vulnerabilitatea, si lacrimile, si toate adevarurile ascunse. Ai muri pentru clipa aia de tandrete? Sau inaintea ei?

Sunt toata numai intrebari astazi, nod incalcit in stomac si inima care bate. Mi-e ciuda ca nu am rabdare sa-mi mai si raspund din cand in cand, poate de-aia se aduna atat de multe si mi se refugiaza in ochi. Oriunde altundeva le-as putea tine ascunse, inchise si mute, dar nu in ochi. Indiferent ce as spune, cat de tare as rade, cat haz de necaz as face, daca deschid ochii spre tine sunt toate acolo, te privesc si te intreaba. Uneori ridic tonul, rad cu capul dat pe spate, intr-o incercare chinuita sa le trimit inapoi de unde-au venit, sa le scutur, sa le amestec, sa nu le mai poti citi, sa nu-ti mai spuna nimic. Alteori tac frumos cu pleoapele stranse.

Va salut din mers, cu ochii inchisi

Comentarii»

1. Donny - Iunie 5, 2009

grey’s anatomy?

josnebunia - Iunie 5, 2009

you know me too well 🙂


Lasă un răspuns

