jump to navigation

Nebunie curata Iunie 2, 2009

Posted by josnebunia in N-am somn.
Tags: , , ,
trackback

Cand ploua ascult Rachmaninov…Parca ploua de prea mult timp, am pianul in inima si in creier…prea multa ploaie. Ascult picaturi, adagio sostenuto si iar e noapte. N-am timp sa scriu in ritmul ploii din capul meu, aluneca mana pe taste si gresesc, pianul se stramba si tace mai tare.

La mine in camera am un ecou, unul singur. Oare si el se simte singur cand ploua si eu ascult Rachmaninov?  Nu stiu de unde  m-am ales cu ecoul asta, dar cu siguranta incearca sa-mi spuna ceva.  Si cred in coincidente pentru ca nimic nu e intamplator.

Am promis odata cuiva, printre povesti despre melci si Paler, ca ii voi explica de ce sunt eu convinsa ca fiecare moment este ca o piesa dintr-un puzzle un pic mai complicat. Am in sfarsit sansa si timpul necesar sa ma tin de cuvant, pentru ca eu niciodata nu uit o promisiune facuta de mine. In schimb prefer sa uit ce mi se promite, dar divaghez. Sper ca ma citesti, stii ca nu-mi place sa ma repet. Sa-ti explic, asadar, de ce cred eu ca intr-o zi o sa apara si idealul tau si totul o sa fie ok, ca poate nu ai inteles de unde atata convingere si optimism. Sa fi devenit eu, deodata, a big pink fluffy ball of joy and kindness? Well, think again, NU. Persoana „aia” nu exista. (da, stiu, e tragic) Dar nu sunt rautacioasa, citeste mai departe. Nu exista persoana, dar exista…MOMENTUL. Momentul in care o sa-ti doresti atat de mult sa iubesti si sa daruiesti, incat cineva o sa devina „Ana” sau „Cicerone” sau whatever orientare o sa mai ai la momentul respectiv. Ei, si-atunci sa vezi ce primavara te cuprinde, minunat.

Dar…cum fericirea nu ramane niciodata nepedepsita, problema apare la oamenii care traiesc intr-o euforie continua a sentimentelor dulcegi si roz – oamenii astia (si „e” multi, trust me) si-o cam iau. Bine ca nu e cazul.

Acum nu stiu ce parere ai tu, ce credeti voi, dar eu sincer prefer teoria asta decat sa ma gandesc zilnic „ce-am avut si ce-am pierdut” si poate mai chinuitor – „de ce…” Important devine CAND. Poate de aici si toata faza cu rabdarea? Hmmm…revelatii peste revelatii…

Va salut din mers, azi nu ma grabesc

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

