jump to navigation

Nebunie in banbu Mai 28, 2009

Posted by josnebunia in Zilnice.
trackback

Ocupata fiind cu nunta, nu am reusit sa postez conversatia asta la momentul potrivit, dar iata ca recuperez. Important de retinut este ca saptamana trecuta am facut o incursiune in visul oricarei fetite cuminti si anume in lumea minunata a clubului banbu (da, da, stiu ca ma invidiati, dau si autografe, dar sa nu va inghesuiti). Ca sa nu ma pierd in introduceri inutile, pentru ca deja frematati de nerabdare, enjoy the show:

Dan: noah cum a fost in banbu?

Andreea: nu ma vezi?

Dan:of noah…

Andreea: desi am trimis mail pe grup (expres in atentia pitzipoancelor wannabe) – bai, sa nu va prind ca va pitziponciti, ca-i vai de voi, da? au aparut destule cu pantaloni scurti de stofa si ciorapi licra de-mi venea sa mor

in rest toate bune

Dan: pai asta e tinuta standard de mers in banbu

Andreea: a, si animatorii pot sa stea in maini

si stau in maini si dau din picioare…uau

Dan:si animatoarele in ce stau?

Andreea:vaaaiii, dar de ce vrei sa ma obligi sa-ti spun asa ceva?

Dan: :)) am crezut ca numai eu m-am gandit la asta…

Andreea: nu nu, din pacate i think like a man, deci nu-mi folosesc creierul prea des

Dan: pai bine faci…doar n-ai vrea sa-l uzezi

Andreea: in concluzie mi-a placut atat de mult ca n-o sa ma mai duc niciodata ca sa nu-mi stric prima impresie

Dan:noah imi pare rau, ca ai ajuns sa-ti placa locuri de genu’ asta…

da’ asta este…te acceptam asa cum esti

Andreea:si decizia mea n-are legatura cu faptul ca acum am fost si am baut pe gratis, iar in mod normal o cola e 8 lei…nuuu, banii nu sunt o problema

Dan:nici nu stiu cum ai reusit sa aflii cat costa o cola…

daca ziceai si tu de cocktailuri ceva…

Andreea:if you must know, prima data m-am uitat la jagger

Dan:noah asa

Andreea:e 150 lei sticla de 750 ml

Dan:hmmm…bine ca nu-i scump

cred ca se vinde ca painea calda

Andreea: si am concluzionat ca de banii astia iti poti lua…3 sticle de jagger de la magazinul de jos si revii cu ele in camera unde poti manca si cate portocale vrei

Dan: :)))))))))

vai dar ce fler pt comercial ai

Andreea: asa ca asteptam cu totii cu infrigurare sa luam eu si cu celalalt fraier care lucreaza salariile

si sa petrecem ca si cum n-am fi fost niciodata in banbu 😀

pam pam

Dan: big dreams…

imi plac oamenii cu ambitii serioase

nu cariere, familie si prostii de-astea

bamboo sa traiasca

Andreea: si am mai avut un soc, acum mi-am amintit

cand ma simteam si eu in apogeul fitzoseniei de a ma afla in club banbu, prima din neamul meu ever to set foot in asa ceva, aflu ca banbu asta din cluj e par la ceas pe langa banbu din capitala

si este banbu si in timisoara

am izbucnit in lacrimi si-am fugit la baie sa-mi fac poze

Dan: deci maine daca intru pe pitzipoanca.org o sa vad pe cineva cunoscut, da?

na bine, da’ din nou…sa nu ma faci de râs eu o sa le zic la toti prietenii mei sa intre maine pe pitzi… sa vada ce colege dragutze am la birou

Andreea: pai…s-ar putea sa o fi dat putin in bara

dar numai asa un pic

ca stii…am fost atat de concentrata sa-mi adancesc decolteul, ca am uitat sa-mi glossuiesc boticul

stiu, stiu, sunt demna de mila

nu stiam de ce se uita atat de scarbiti aia de la intrare…

Dan: eh da’ is convins ca macar un sutien cu imprimeuri de-alea cu pete de leopard aveai

deci poate nu-i totul pierdut

Andreea: ce?

Dan: pai nu stii ca astea is la mare trecere?

Andreea: am stricat totul, asta era marea mea sansa :((

Dan: noah bine…le zic la prietenii mei sa nu mai intre pe site

m-ai facut de ras

nice going

Andreea: but…

Dan: nimic

too late now

Va salut din mers, nu va costa nimic.

Comentarii»

1. Dan - Iunie 1, 2009

Foarte tare postul asta…spiritual, plin de šarm si umor de cea mai buna calitate…de-a dreptul impresionant!
…merge si ce zice Andreea acolo 🙂

2. Ia-ti mireasa ziua buna (cantat asa in stil lautaresc, da?) « Jos nebunia? - Martie 16, 2011

[…] luuummmeeee, Dan se insoara. In octombrie. Asa mi-a zis el. Dan e Mr. FunnyMan din postarea asta, ex-coleg de truda si prieten, indraznesc sa spun. Impreuna am baut cafele lungi cu lapte, in pauze […]


Lasă un răspuns

