jump to navigation

Mare pacat Mai 20, 2009

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , ,
trackback

… este aspiratia spre constanta – pai, de ce sa vrei sa fii la fel mereu, zi de zi, oriunde si cu oricine? Is it fun for you people? Ma scoate din sarite tendinta asta si am impresia ca omul ala nu da doi bani ca-s eu in fata lui sau alt necunoscut de pe strada – se comporta exact la fel, neschimbat, CONSTANT. Si cica e dovada unui caracter matur, echilibrat si stabil.

Cum ar fi sa traim intr-un vesnic Paradis, accesibil tuturor, mai ceva ca Internetul? Sa-si poata lasa toti amprentele unsuroase pe el, sa se-nfrupte din inocenta cu o constanta general valabila? Paradisul e stabil, nu? Nu exista conflicte, pentru ca la primul aparut am vazut ce s-a intamplat – Paradisul puff! Nu-i! Daca am trai in Paradisul asta cred ca n-am fi invatat nici macar sa articulam, asta pentru ca in Paradis e de ajuns sa-ti doresti ceva in gand si vine la tine prin puterea mintii, nu???

Poate sunt totusi oameni care traiesc in Paradis…si cred ca si ei stiu de mine…ma ignora, nu cumva sa le zdruncin constanta si stabilitatea cu vreo bucata de realitate sau chiar vis mai indraznet. Nu-i nimic, va spun un secret – nu ma sunati si nu vorbiti cu mine pentru ca nu sunteti in stare sa articulati, simplu.

Va salut din mers, mi-e pofta de-un mar.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

