jump to navigation

Din nou despre rabdare Mai 19, 2009

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , ,
trackback

In ciuda inteligentei sclipitoare care ma caracterizeaza, nu mi-a placut niciodata sahul pentru ca, dincolo de strategie, sahul implica rabdare, asteptare si liniste. …and I’m everything but patient and quiet. Reactionez impulsiv de cele mai multe ori, imi plac discutiile alerte, cu replici care se succed ametitor si spontan. Si nu, nu cred in „good things come to those who wait” – de obicei, „rabdatorii” se aleg cu resturile celor curajosi care preiau initiativa si lasa in urma un nor de praf (beep beep). Daca mai exista visatori care inca mai asteapta sa treaca marea cu rabdarea…mi-e teama ca Mos Craciun nu exista nici pentru voi, sincer. Ori inveti sa inoti, ori o sa te intrebi toata viata „oare ce e dincolo?” Da, s-ar putea sa te ineci, sa obosesti, sa dai de curenti, dar…daca reusesti? Ti se pare putin probabil? Atunci mori in patul tau, mandru ca ai avut rabdare.

Cica rabdarea vine la pachet cu speranta. Mda…ne place speranta, ne face sa ne simtim mai putin neputinciosi, mai putin incompetenti, pentru ca intotdeauna speram ca ceva din afara noastra sa rezolve, sa faca, sa dreaga, asta in timp ce noi sclipim de atata virtute. Am avut rabdare, am avut si speranta…o vreme mi-a fost, daca nu mai bine, macar mai usor. Si-am rabdat, cu stoicism, incantata de taria mea de caracter, de puterea de a nu mai da curs primului impuls, pana cand m-am trezit ieri fara scop. Ce asteptam eu de fapt? Si de cand? Asa am uitat eu ce vreau…cu rabdare.

Dar nu mai fac. Imi place sa am obiective, ma lupt pentru ele, ma enervez, izbucnesc, plang si ma dau cu fundul de pamant si cu capul de pereti pana gasesc o solutie, pana cand trec dincolo de linia orizontului si pot privi zambind spre siluetele mici mici mici care stau rabdatoare pe malul marii. Nu-mi mai cere sa am rabdare. Nu vreau sa ma calmez, nu vreau ca pasiunea cu care fac pasi inainte sa se transforme intr-un zambet senil pe-o gura stramba cu buze subtiri, nu vreau sa traiesc cu speranta ca voi muri de cealalta parte a marii.

Va salut din mers, ma duc la bazin sa exersez.

Comentarii»

1. Decisions, decisions… « Jos nebunia? - August 21, 2009

[…] that? You tell me…In plus, dezamagirea e sora buna cu speranta si despre asta stiti deja ce cred. Din partea mea, pana la proba contrarie, oamenii nu sunt nici buni, nici rai, asa ca nu pot fi […]


Lasă un răspuns

