jump to navigation

Nebunie dupa post Aprilie 21, 2009

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
trackback

Imi place libertatea asta a mea, posibilitatea de a alege mereu, da, nu, azi, mai tarziu, poate…independenta, noptile piedute, flirtul, atractia, noutatea, betia…dar azi ma gandesc la o dimineata lenesa care se scurge usor in dupa amiaza – stau cu capul pe tine si citesc Paler, mi te joci in par si visezi – nu te uiti la televizor, nu ascultam muzica, doar Paler. Si atunci  ne imaginam timpul legat fedeles si varsta inocentei, cat de norocosi ne-am gasit in dulcea leneveala, tu cret, eu egoista, tu verde, eu neagra, dar zambitoare si copila de cand cu tine. Poate las cartea la o parte si-ti zambesc luuung si hai sa mancam la chinezesc, fac cinste la starbucks to go undeva pe marginea lacului, ca-i vant usor afara, si e chiar vara aia pe care n-o s-o uitam niciodata. Sa nu ne grabim, sa pasim intotdeauna pe jos, prin praf, pe norii pe care ii tesem din vise si rotocoale de fum pe balcon, lungiti pe un sac de dormit treji, cu ochii in frunze si nasul in tei. Iaurt cu cereale…tu cand iti amintesti joaca si recunosti ca am nasul mic si carn si ca-ti place fix asa…eu cand stiu in sfarsit sa te am.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

