jump to navigation

Si nu glumesc Aprilie 1, 2009

Posted by josnebunia in N-am somn.
trackback

Astazi mi-am permis sa visez, dincolo de noaptea in care oricum nu am prea dormit. M-am acceptat asa visatoare cum sunt, am respirat constient si am simtit tremurul  fiecarui fir de aer ingerat cu pofta de vis. Viata inseamna mai mult decat ore numarate, fixe si exacte, inchise in ceasuri inclestate la incheieturile mainilor cu degete congestionate pe tastaturi si mousi, cu coate lipite de birouri mirosind puternic a Pronto. Dincolo de timpul spart, divizat clar intre saptamana si weekend e viata, traitul si viul. Suntem experti in a le evita. S-au scris carti ce cuprind sute de metode de amortire a simtirii, cu pretentia ca astfel devenim oameni eficienti, fiinte rationale, complexe si complet adaptate la mediu. Nu ne obliga nimeni sa le citim, sa acceptam invataturile celor ce le-au scris, nu – suntem (auto)motivati. Suntem motivati sa nu mai visam, sa nu ne mai topim dupa idealuri, nu cumva sa mai indrazneasca cineva sa sparga realitatea atat de confortabila si prielnica societatii de consum, maselor uniformizate si robotice.

Ne-am rationalizat realitatea din dorinta arzatoare de a scapa de sclavia spiritualitatii si apoi am constatat ca lumea in care traim, asa, pradata de valori, cu un Dumnezeu omorat de constiita, lumea asta e urata, infernul e in ceilalti si am purces la a ne omori intre noi ca sa reschimbam realitatea, sa revolutionam schimbarea, sa scapam de infern…In toata aceasta inclestare am devenit uniformi, iar in fata acestei standardizari s-au plecat sau au fost motivati sa o faca, chiar si ultimii idealisti care isi mai rumegau credintele si visele in catacombe.

Nebunii, doar nebunii au mai ramas sa fie fericiti, dar pe ei i-am inchis si fericirii i-am spus Nebunie si am desfiintat-o din lume, sa nu mai indrazneasca nimeni sa fie liber de sine.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

